Τρόφιμα και ποτά κατά τη διάρκεια της άσκησης

Στο Bolivar Beach Bar, φροντίζουμε για την υγεία σας. Και σήμερα, θα μιλήσουμε για φαγητό, ποτά και άσκηση. Οι περισσότερες ασκήσεις που διαρκούν λιγότερο από 60 λεπτά απαιτούν μόνο νερό.

Εάν ασκείτε για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, έχετε έναν υδατάνθρακα ταχείας πέψης και ορισμένους ηλεκτρολύτες (άλατα και μέταλλα), όπως:

  • ένα ισοτονικό αθλητικό ποτό
  • ένα ποτήρι γάλα
  • μια μπανάνα
  • αποξηραμένα φρούτα
  • ένα μπαρ δημητριακών ή σπορ
  • γέλη υδατανθράκων

Βεβαιωθείτε ότι πίνετε αρκετό νερό (ή παρόμοιο) κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς σας.

  • Νερό και άσκηση
  • Μην πίνετε αρκετό νερό μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την απόδοσή σας.

Θα πρέπει να ξεκινήσετε οποιαδήποτε περίοδο άσκησης καλά ενυδατωμένη. Αυτό σημαίνει πόσιμο νερό τακτικά κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Η επιλογή του ποτού εξαρτάται από την ένταση και τη διάρκεια της άσκησης και τους εκπαιδευτικούς στόχους σας.

Γενικά:

  • Απαιτείται μόνο νερό για μέτρια άσκηση που διαρκεί λιγότερο από μία ώρα
  • ένα ισοτονικό αθλητικό ποτό, γάλα ή συνδυασμός τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και νερού για σκληρές συνεδρίες που διαρκούν περισσότερο από μία ώρα
  • Μπορείτε να φτιάξετε ένα σπιτικό αθλητικό ποτό με 200ml σκουός (όχι χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες), 800ml νερό και μια μεγάλη πρέζα αλατιού.
Τρόφιμα και ποτά κατά τη διάρκεια της άσκησης

Τι να φάτε μετά την άσκηση

Τα τρόφιμα και τα ποτά παίζουν επίσης ρόλο στην αποτελεσματική ανάκαμψη από την εκπαίδευση.

Αν εκπαιδεύετε πολλές φορές την ημέρα, ο ανεφοδιασμός με πηγή υδατανθράκων και πρωτεϊνών – όπως ένα ποτήρι γάλα και μια μπανάνα – εντός 60 λεπτών από την ολοκλήρωση της πρώτης σας συνεδρίασης μπορεί να σας βοηθήσει να ανακάμψετε ταχύτερα.

Εάν εκπαιδεύετε λιγότερο από αυτό ή έχετε περισσότερο χρόνο για να ανακάμψετε, σιγουρευτείτε ότι ξαναϋδαίνετε με νερό και τρώτε το συντομότερο δυνατό. Αυτό μπορεί να είναι το επόμενο κύριο γεύμα σας. Ακολουθήστε Bolivar Beach Bar για τις τελευταίες εκδηλώσεις και ειδήσεις!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here